wtorek, 9 lutego 2016

Dzień drugi - 9.02 (wtorek)

Rano pojechaliśmy do Białegostoku, ale wcześniej zjedliśmy śniadanie. Po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Białegostoku do teatru lalek. W teatrze zwiedzaliśmy piwnice lalek i były tam lalki, kukły, takie muzeum.





Potem był przedstawienie „Opowieść Wigilijna” z człowiekiem który nie lubi świąt. Skroogu się nazywał i był z wielkim kapeluszem. I nie chciał odwiedzić swojej rodziny. On był samotnym człowiekiem.




Po przedstawieniu był czas wolny. My byliśmy w McDonaldzie, zjedliśmy kurczaki i frytki. Zwiedzaliśmy Pałac Branickich robiliśmy wszystkim zdjęcia. Była sesja zdjęciowa w Pałacu Branickich. Jeszcze był rynek i był wielki spacer wzdłuż parku.


Potem spotkaliśmy kolegów i wróciliśmy do autokaru i pojechaliśmy do ośrodka.
Potem była obiadokolacja, a po to było karaoke z The Voice of Supraśl z gwiazdami. Ja śpiewałem dla Eweliny Flinty(A), a ja śpiewałem chyba z Cleo(G), a ja z zespołem Boys(D).
To wszystko ciąg dalszy nastąpi następnego dnia.





 Daniel K., Grzegorz B., Aleksander O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz