wtorek, 9 lutego 2016

Dzień pierwszy - 8.02 (poniedziałek)

7 lutego przyjechaliśmy do Zimowiska do hotelu Bukowisko. Była kolacja, a po kolacji powitalne zebranie.


Jedliśmy śniadanie, a po była przerwa na kawę. Ustalona z panią kierownik. Po kawie o 10:15 mieliśmy zajęcia regulamin i wizytówki. Potem byliśmy w sklepie i poszliśmy na spacer. Poszliśmy na spacer i wróciliśmy ze spaceru na obiad. Wróciliśmy do pokoi po obiedzie i dostaliśmy komórki. Gadaliśmy z naszymi mamami. Do 16:30.






Potem był boks i Zumba. Ja byłem na zumbie i boksie(M). Ja byłem tylko na boksie, bo tak ustaliłem z mamą(A). Boksowaliśmy się z moim opiekunem Panem Danielem. To zajęcia bokserskie i ćwiczymy te ruchy. Mieliśmy rękawice do boksu i uczył nas postawy boksu. Było to fajne zajęcie i dużo się nauczyliśmy z jego zajęć. Na zumbie tańczyliśmy kroki. Zumba tez była fajna.

Po kolacji była DYSKOTEKA powitalna i wszyscy się bawili. 






Adam K.(A) i Marcin S.(M)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz