środa, 10 lutego 2016

Dzień trzeci - 10.02 (środa)

Rano było śniadanie, po śniadaniu mieliśmy zajęcia sportowe. Pierwsza grupa miała boks, a druga piłkę nożną. Ja byłam kapitanem!





Mieliśmy chwile wolnego po obiedzie a reszta malowała dekoracje na dzisiejszą dyskotekę. Po obiedzie część poszła do kościoła, a druga ta co nie szła poszła na długi spacer do sklepu, do Biedronki. Po zakupy poszłam i kupiłam produkty, rzeczy spożywcze, soki, wodę. Wróciliśmy do pokoi i wróciła reszta. Wcześniej jeszcze dekorowaliśmy maski.


Po kolacji ubraliśmy się elegancko i o 19:30 zeszliśmy na dół, była impreza - urodziny Karola O. Były słodycze i ciasteczka, były krzesełka i wygrałam pierwsze miejsce. Była to była dyskoteka karnawałowa, a w ogóle dziś jest Popielec.





Były fajne widoki na rzekę i domki. W ogóle w Supraślu jest fajnie i dobrze się bawię. 


Natalia S. Patrycja B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz